Skip to main content
Aqtöbe qalasynyñ
bılım bölımı
  • Bızge qoñyrau şalyñyz
  • 8 708 714441

"№42 orta mektebı" komunaldyq memlekettık mekemesı

Мектеп миссиясы: Мектеп- мұғалімдер мен ата-аналардың сындарлы қарым-қатынасы негізінде сын тұрғысынан ойлай алатын, өмір бойы білім алуға дайын, жаһандық және ұлттық құндылықтарды меңгерген, функционалды сауаттылғы жоғары тұлғаны оқытып, тәрбиелейді.

Мектептің болашаққа бағдары: Біздің мектеп болашақта ата-ана мен оқушыларды оқу мен оқытуға серіктес ретінде тартуда педагогтар құзыреттілігін үздіксіз дамытудың инновациялық идеялары бойынша қаладағы ресурстық орталық бола алады.

Перспективалық жоспардың мақсаты: Үздік инновациялық идеялар арқылы педагогтер әлеуетін жетілдіруде ішкі ресурстарды жұмылдыру, білім алушыларды құндылыққа бағдарлап оқыту мен тәрбиелеуді ата-аналар серіктестігі арқылы тиімді жүзеге асыру.

Міндеттері:

-Мектепішілік кәсіби қоғамдастық жұмысын жүйелеу;

-Мұғалімдердің бірлескен зерттеу жұмыстарын тиімді жоспарлау;

- Мұғалім жауапкершілігі мен жұмыс тиімділігінің монитрингін жүргізу;

- ата-аналар мен оқушшыларды оқу мен оқытуға серіктес ретінде тарту;

- Мектепті «білім алушы ұйым ретінде» қалыптастыру;

- мұғалімдерді ішкі рестуртарды жұмылдыру арқылы үздіксіз оқыту;

 

Перспективалық жоспардың күтілетін нәтижесі:

 

 Стратегиялық

бағыттар

2022-2023ж.

Басымдықтар

Мақсат

Күтілетін нәтижелер

Табыс критерийлері

Инновациялық

менеджмент және көшбасшылық

 

1.Ұжымда көшбасшылық туралы білім мен түсінік қалыптастыру 2.Инновациялық менеджмент және жобалық менеджмент идеяларын енгізу

1. Мектеп активтерін рефлексия, көшбасшылық және өзіндік менеджмент негізінде тұлғалық-кәсіби дамыту.

2. Инновациялық менеджмент және жобалық менеджмент негізінде мектептің дамуын стратегиялық жоспарлау

1.Инновациялық менеджмент және көшбасшылық

Білім беру процесін мониторинглеу барысында жинақталған деректерді талдау негізңнде мектептің стратегиялық даму жоспары әзірленеді, инновациялық оқу, тәрбие жобалары енгізіледі

 

 

1.Көшбасшылық туралы білім мен түсінік ұжымда 15 % бар, көшбасшы мұғалімдер саны -15% өседі.

2. Қысқа мерзімді инновациялық оқу жобаларының енгізілуі-5%, орта мерзімді -7%, ұзақ мерзімді-3% артады

 Оқыту сапасы

1.Мектепішілік бақылау, мониторинг және эвалюция үдерістерін тиімді жүргізу

2. Жаһандық құзіреттіліктерді сатылай кешенді дамыту

 

1 Мектепішілік бақылау, мониторинг және эвалюация негізінде білім беру процесінің сапасын басқару және бағалау

2.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру

1.Жоспарлау, ұйымдастыру іске асыру және бағалау процестерінің сапасын басқару нәтижелері бойынша мектептің стратегиялық даму жоспарын жетілдіреді

2. Оқушыларда функционалдық сауаттылықтың базалық деңгейі қалыптасады.

 

1.Білім беру сапасы 5-7 % -ға білім беру қызметінің сапасы-6%-ға өседі.

2. PIZA халықаралық зерттеуі аясында өткізілетін оқушылардың үлгерім рейтингілері 3-5% өседі

3. Цифрлық сауаттылықты қамтамасыз ету және цифрлық ресурстармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту 8-10%-ға

Педагогтардың әлеуетін дамыту

1 Мұғалімдерді желілік қоғамдастық аясында тиімді оқыту үдерісіне жүргізуге машықтау

 2. Педагогтердің әлеуетін жетілдіруде әлімгерлік, коучинг, Lesson study, Аction research  іс-шараларын жүргізуді жетілдіру.

 

1.Мұғалімдердің желілілік қоғамдастықта қолдау әрекеті арқылы кәсіби дағдылары жетіледі

2 Сабақты зерттеу, іс әркетті зерттеуге машықтанады, оқытуда инновациялық тәсілдерді меңгереді;

1.Коучинг, семинарлар арқылы ОМЖ, ҚМЖ жасаудың жолдарын үйренеді;

2.Пән мұғалімдері кәсіби құзіреттіліктері артып сабақты зерделеу дағдылары артады;

 1.Кәсіби қоғамдастықта мұғалімдердің сабақты жоспарлау, бақылау, талқылау дағдылары 20 % артады

2.Lesson study-сабақты зерттеу фокус топтарының саны артады (2-4)

 

Қауіпсіз және қолайлы орта

1.Әрбір оқушының толыққанды және сапалы өмір суруін қамтамасыз ету

2. Оқушылардың денсаулығын сақтау, өмірінің қауіпсізідігін қамтамасыз ету

1.Оқушыларда барлық сын – тәуекелдерге дайын және тұлғалық даму мақсатына жұмыстану

2. Сабақ кестесін талапқа сай жасақталады;

-оқу жүктемесінің шамадан тыс көбеюінің алдын-алу

 

1.Оқушылар өз білімі мен қабілеттерін дамытып, жетілдіре алатынын түсінеді, өзінің ақырында үйренетініне сенімді болған кезде, кездескенде ашық болу қабілеттері 5-7 % - ға көтеріледі

2 Сабақ кестесі мен үй тапсырмасының көлемін оңтайландыру, бейімдеу жұмысы реттеледі

Дамыған ойлау қабілеті бар "Мен кез келген нәрсені үйрене аламын” деген ережені ұстанады

2.1-5 сыныптарда сабақ үстіндегі сергіту сәттерінің  өткізілуін жүйелендіреді;1-4 сыныптарда үлкен үзілістерде қозғалыс жаттығуларын ұйымдастыруды жүзеге асады

Құндылыққа бағытталған білім мен тәрбие

1. Қоғамның әлеуметтік тұрақтылығы үшңн, білім алушыларда қажетті көқарастар менмінез құлық үлгілерін дамыту

2.  Қарым- қатынас және ынтымақтастық дағдыларын дамытуға және қолдауға назар аудару;

 

1. Барлық оқушылардың өркендеуіне, табысқа жетуіне және өз елінің белсенді, қамқор азаматы болуға мүмкіндік беру; 2. Комуникативтілік пен команда өзара әрекеттілікке түсу дағдыларын дарыту

1. Оқушылар өз елінің қамқар белсенді азаматы болу үшін жаһандық және азаматтық құндылықтарды бойына сіңіреді

2.Өз бетінше әрекет ету қабілеттіліктері, басқаларға жанашырлық таныту, құрметпен қарау, мектепте және өмірде өзара ынтымақтастыққа дайын болуға қабілеттілік деңгейлері жоғарлайды

1. Әр оқушының сын тұрғысынан ойлау, өзін-өзі ұйымдастыру, ынтымақтасу, білім алу қабілеті, білім мен дағдылардың минималды көлемі ілгерілеп 8 % артады.

2. Оқушылардың мәдени зият, басқалардың дәстүрлері мен әдет- ғұрыптарын еркін қабылдауы,қоршаған әлемді танып білудің әртүрлі тәсілдеріне

Кәсіби қоғамдастықтағы серіктестік байланыстар

( Жетекші – 51 МГ, Ата -аналар)

1.Жетекші мектептермен тиімді жоспарлау арқылы іс- тәжірибе алмасу.

2.Ата-аналарды қоғамдастыққа тарту арқылы тығыз байланыс орнату.

1.Басқа мектеп мұғалімдері тәжірибесіндегі сабақ тиімділігін арттыратын негізгі талаптармен тереңірек танысады;

2. Үштік одақ ортақ қүндылықтарды дамыту мақсатында бірге жұмыстану

 

1.Мұғалімдерде бірлесіп жұмыс жасау мәдениетін қалыптастасады

2. Мектеп пен ата-аналар арасында ынтымақтастық орнайды;

 

1.Мұғалімдердің 8% өзгеріске ұшырайды (бірлесіп жоспар жасаса, түзерсе, талқыласады. Өз- ара сабаққа қаттысса , бірге зерттесе сыншы дос)

2 Атаналардың 10% ортақ мұдде үшін жұмыстанады

 

 

Стратегиялық

бағыттар

2023-2024ж.

Басымдықтар

Мақсат

Күтілетін нәтижелер

Табыс критерийлері

Инновациялық

Менеджмент және көшбасшылық

 

1.Ұжымда көшбасшылық туралы білім мен түсінік қалыптастыру 2.Инновациялық менеджмент және жобалық менеджмент идеяларын енгізу

1. Мектеп активтерін рефлексия, көшбасшылық және өзіндік менеджмент негізінде тұлғалық-кәсіби дамыту.

2. Инновациялық менеджмент және жобалық менеджмент негізінде мектептің дамуын стратегиялық жоспарлау

1.Инновациялық менеджмент және көшбасшылық

Білім беру процесін мониторинглеу барысында жинақталған деректерді талдау негізңнде мектептің стратегиялық даму жоспары әзірленеді, инновациялық оқу, тәрбие жобалары енгізіледі

 

 

1.Көшбасшылық туралы білім мен түсінік ұжымда 18 % бар, көшбасшы мұғалімдер саны -22% өседі.

2. Қысқа мерзімді инновациялық оқу жобаларының енгізілуі-6%, орта мерзімді -7%, ұзақ мерзімді-4 % артады

 Оқыту сапасы

1.Мектепішілік бақылау, мониторинг және эвалюция үдерістерін тиімді жүргізу

2. Жаһандық құзіреттіліктерді сатылай кешенді дамыту

 

1 Мектепішілік бақылау, мониторинг және эвалюация негізінде білім беру процесінің сапасын басқару және бағалау

2.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру

1.Жоспарлау, ұйымдастыру іске асыру және бағалау процестерінің сапасын басқару нәтижелері бойынша мектептің стратегиялық даму жоспарын жетілдіреді

2. Оқушыларда функционалдық сауаттылықтың базалық деңгейі қалыптасады.

 

1.Білім беру сапасы 7-9 % -ға білім беру қызметінің сапасы-8%-ға өседі.

2. PIZA халықаралық зерттеуі аясында өткізілетін оқушылардың үлгерім рейтингілері 4-6% өседі

3. Цифрлық сауаттылықты қамтамасыз ету және цифрлық ресурстармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту 9-12%-ға

Педагогтардың әлеуетін дамыту

1 Мұғалімдерді желілік қоғамдастық аясында тиімді оқыту үдерісіне жүргізуге машықтау

 2. Педагогтердің әлеуетін жетілдіруде әлімгерлік, коучинг, Lesson study, Аction research  іс-шараларын жүргізуді жетілдіру.

 

1.Мұғалімдердің желілілік қоғамдастықта қолдау әрекеті арқылы кәсіби дағдылары жетіледі

2 Сабақты зерттеу, іс әркетті зерттеуге машықтанады, оқытуда инновациялық тәсілдерді меңгереді;

1.Коучинг, семинарлар арқылы ОМЖ, ҚМЖ жасаудың жолдарын үйренеді;

2.Пән мұғалімдері кәсіби құзіреттіліктері артып сабақты зерделеу дағдылары артады;

 1.Кәсіби қоғамдастықта мұғалімдердің сабақты жоспарлау, бақылау, талқылау дағдылары 22 % артады

2.Lesson study-сабақты зерттеу фокус топтарының саны артады (2-4)

 

 

 

 

 

 

Қауіпсіз және қолайлы орта

1.Әрбір оқушының толыққанды және сапалы өмір суруін қамтамасыз ету

2. Оқушылардың денсаулығын сақтау, өмірінің қауіпсізідігін қамтамасыз ету

1.Оқушыларда барлық сын – тәуекелдерге дайын және тұлғалық даму мақсатына жұмыстану

2. Сабақ кестесін талапқа сай жасақталады;

-оқу жүктемесінің шамадан тыс көбеюінің алдын-алу

 

1.Оқушылар өз білімі мен қабілеттерін дамытып, жетілдіре алатынын түсінеді, өзінің ақырында үйренетініне сенімді болған кезде, кездескенде ашық болу қабілеттері 5-7 % - ға көтеріледі

2 Сабақ кестесі мен үй тапсырмасының көлемін оңтайландыру, бейімдеу жұмысы реттеледі

Дамыған ойлау қабілеті бар "Мен кез келген нәрсені үйрене аламын” деген ережені ұстанады

2.1-5 сыныптарда сабақ үстіндегі сергіту сәттерінің  өткізілуін жүйелендіреді;1-4 сыныптарда үлкен үзілістерде қозғалыс жаттығуларын ұйымдастыруды жүзеге асады

Құндылыққа бағытталған білім мен тәрбие

1. Қоғамның әлеуметтік тұрақтылығы үшңн, білім алушыларда қажетті көқарастар менмінез құлық үлгілерін дамыту

2.  Қарым- қатынас және ынтымақтастық дағдыларын дамытуға және қолдауға назар аудару;

 

1. Барлық оқушылардың өркендеуіне, табысқа жетуіне және өз елінің белсенді, қамқор азаматы болуға мүмкіндік беру; 2. Комуникативтілік пен команда өзара әрекеттілікке түсу дағдыларын дарыту

1. Оқушылар өз елінің қамқар белсенді азаматы болу үшін жаһандық және азаматтық құндылықтарды бойына сіңіреді

2.Өз бетінше әрекет ету қабілеттіліктері, басқаларға жанашырлық таныту, құрметпен қарау, мектепте және өмірде өзара ынтымақтастыққа дайын болуға қабілеттілік деңгейлері жоғарлайды

1. Әр оқушының сын тұрғысынан ойлау, өзін-өзі ұйымдастыру, ынтымақтасу, білім алу қабілеті, білім мен дағдылардың минималды көлемі ілгерілеп 8% артады.

2. Оқушылардың мәдени зият, басқалардың дәстүрлері мен әдет- ғұрыптарын еркін қабылдауы,қоршаған әлемді танып білудің әртүрлі тәсілдеріне

Кәсіби қоғамдастықтағы серіктестік байланыстар

( Жетекші – 51 МГ, Ата -аналар)

1.Жетекші мектептермен тиімді жоспарлау арқылы іс- тәжірибе алмасу.

2.Ата-аналарды қоғамдастыққа тарту арқылы тығыз байланыс орнату.

1.Басқа мектеп мұғалімдері тәжірибесіндегі сабақ тиімділігін арттыратын негізгі талаптармен тереңірек танысады;

2. Үштік одақ ортақ қүндылықтарды дамыту мақсатында бірге жұмыстану

 

1.Мұғалімдерде бірлесіп жұмыс жасау мәдениетін қалыптастасады

2. Мектеп пен ата-аналар арасында ынтымақтастық орнайды;

 

1.Мұғалімдердің 10% өзгеріске ұшырайды (бірлесіп жоспар жасаса, түзерсе, талқыласады. Өз- ара сабаққа қаттысса , бірге зерттесе сыншы дос)

2 Атаналардың 20% ортақ мұдде үшін жұмыстанады

 

 

 

 

Стратегиялық

бағыттар

2024-2025ж.

Басымдықтар

Мақсат

Күтілетін нәтижелер

Табыс критерийлері

Инновациялық

Менеджмент және көшбасшылық

 

1.Ұжымда көшбасшылық туралы білім мен түсінік қалыптастыру 2.Инновациялық менеджмент және жобалық менеджмент идеяларын енгізу

1. Мектеп активтерін рефлексия, көшбасшылық және өзіндік менеджмент негізінде тұлғалық-кәсіби дамыту.

2. Инновациялық менеджмент және жобалық менеджмент негізінде мектептің дамуын стратегиялық жоспарлау

1.Инновациялық менеджмент және көшбасшылық

Білім беру процесін мониторинглеу барысында жинақталған деректерді талдау негізңнде мектептің стратегиялық даму жоспары әзірленеді, инновациялық оқу, тәрбие жобалары енгізіледі

 

 

1.Көшбасшылық туралы білім мен түсінік ұжымда 18 % бар, көшбасшы мұғалімдер саны -22% өседі.

2. Қысқа мерзімді инновациялық оқу жобаларының енгізілуі-6%, орта мерзімді -7%, ұзақ мерзімді-4 % артады

 Оқыту сапасы

1.Мектепішілік бақылау, мониторинг және эвалюция үдерістерін тиімді жүргізу

2. Жаһандық құзіреттіліктерді сатылай кешенді дамыту

 

1 Мектепішілік бақылау, мониторинг және эвалюация негізінде білім беру процесінің сапасын басқару және бағалау

2.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру

1.Жоспарлау, ұйымдастыру іске асыру және бағалау процестерінің сапасын басқару нәтижелері бойынша мектептің стратегиялық даму жоспарын жетілдіреді

2. Оқушыларда функционалдық сауаттылықтың базалық деңгейі қалыптасады.

 

1.Білім беру сапасы 7-9 % -ға білім беру қызметінің сапасы-8%-ға өседі.

2. PIZA халықаралық зерттеуі аясында өткізілетін оқушылардың үлгерім рейтингілері 4-6% өседі

3. Цифрлық сауаттылықты қамтамасыз ету және цифрлық ресурстармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту 9-12%-ға

Педагогтардың әлеуетін дамыту

1 Мұғалімдерді желілік қоғамдастық аясында тиімді оқыту үдерісіне жүргізуге машықтау

 2. Педагогтердің әлеуетін жетілдіруде әлімгерлік, коучинг, Lesson study, Аction research  іс-шараларын жүргізуді жетілдіру.

 

1.Мұғалімдердің желілілік қоғамдастықта қолдау әрекеті арқылы кәсіби дағдылары жетіледі

2 Сабақты зерттеу, іс әркетті зерттеуге машықтанады, оқытуда инновациялық тәсілдерді меңгереді;

1.Коучинг, семинарлар арқылы ОМЖ, ҚМЖ жасаудың жолдарын үйренеді;

2.Пән мұғалімдері кәсіби құзіреттіліктері артып сабақты зерделеу дағдылары артады;

 1.Кәсіби қоғамдастықта мұғалімдердің сабақты жоспарлау, бақылау, талқылау дағдылары 22 % артады

2.Lesson study-сабақты зерттеу фокус топтарының саны артады (2-4)

 

 

 

 

 

 

Қауіпсіз және қолайлы орта

1.Әрбір оқушының толыққанды және сапалы өмір суруін қамтамасыз ету

2. Оқушылардың денсаулығын сақтау, өмірінің қауіпсізідігін қамтамасыз ету

1.Оқушыларда барлық сын – тәуекелдерге дайын және тұлғалық даму мақсатына жұмыстану

2. Сабақ кестесін талапқа сай жасақталады;

-оқу жүктемесінің шамадан тыс көбеюінің алдын-алу

 

1.Оқушылар өз білімі мен қабілеттерін дамытып, жетілдіре алатынын түсінеді, өзінің ақырында үйренетініне сенімді болған кезде, кездескенде ашық болу қабілеттері 5-7 % - ға көтеріледі

2 Сабақ кестесі мен үй тапсырмасының көлемін оңтайландыру, бейімдеу жұмысы реттеледі

Дамыған ойлау қабілеті бар "Мен кез келген нәрсені үйрене аламын” деген ережені ұстанады

2.1-5 сыныптарда сабақ үстіндегі сергіту сәттерінің  өткізілуін жүйелендіреді;1-4 сыныптарда үлкен үзілістерде қозғалыс жаттығуларын ұйымдастыруды жүзеге асады

Құндылыққа бағытталған білім мен тәрбие

1. Қоғамның әлеуметтік тұрақтылығы үшңн, білім алушыларда қажетті көқарастар менмінез құлық үлгілерін дамыту

2.  Қарым- қатынас және ынтымақтастық дағдыларын дамытуға және қолдауға назар аудару;

 

1. Барлық оқушылардың өркендеуіне, табысқа жетуіне және өз елінің белсенді, қамқор азаматы болуға мүмкіндік беру; 2. Комуникативтілік пен команда өзара әрекеттілікке түсу дағдыларын дарыту

1. Оқушылар өз елінің қамқар белсенді азаматы болу үшін жаһандық және азаматтық құндылықтарды бойына сіңіреді

2.Өз бетінше әрекет ету қабілеттіліктері, басқаларға жанашырлық таныту, құрметпен қарау, мектепте және өмірде өзара ынтымақтастыққа дайын болуға қабілеттілік деңгейлері жоғарлайды

1. Әр оқушының сын тұрғысынан ойлау, өзін-өзі ұйымдастыру, ынтымақтасу, білім алу қабілеті, білім мен дағдылардың минималды көлемі ілгерілеп 8% артады.

2. Оқушылардың мәдени зият, басқалардың дәстүрлері мен әдет- ғұрыптарын еркін қабылдауы,қоршаған әлемді танып білудің әртүрлі тәсілдеріне

Кәсіби қоғамдастықтағы серіктестік байланыстар

( Жетекші – 51 МГ, Ата -аналар)

1.Жетекші мектептермен тиімді жоспарлау арқылы іс- тәжірибе алмасу.

2.Ата-аналарды қоғамдастыққа тарту арқылы тығыз байланыс орнату.

1.Басқа мектеп мұғалімдері тәжірибесіндегі сабақ тиімділігін арттыратын негізгі талаптармен тереңірек танысады;

2. Үштік одақ ортақ қүндылықтарды дамыту мақсатында бірге жұмыстану

 

1.Мұғалімдерде бірлесіп жұмыс жасау мәдениетін қалыптастасады

2. Мектеп пен ата-аналар арасында ынтымақтастық орнайды;

 

1.Мұғалімдердің 15 % өзгеріске ұшырайды (бірлесіп жоспар жасаса, түзерсе, талқыласады. Өз- ара сабаққа қаттысса , бірге зерттесе сыншы дос)

2 Атаналардың 30% ортақ мұдде үшін жұмыстанады

 

Мектептің ағымдағы талдауы.

Ішкі ресуртарды нығайту. ЖБМ бойынша 52 маман сертификатталып, 25% жаңа жүйемен жұмыс жасай алады.

Іс-әрекетті зерттеу арқылы оқушылрадың қажеттілігін қанағаттандыру, білім сапасын көтеру. Зерттеу сабақтарында 2 фокустоп жұмыс жасайды. 18,4% қамтылған.

Жаңа технологиялар бойынша 52 пән маманның 80% меңгерген.

Зерттеу қызметінде оқытудың қуатты құралы 7 модуль меңгеру мақсатында жүргізілуде.

Мектептің өзекті мәселесі бойынша 3-кезеңде зерттеу қызметі арқылы мектеп мәдениетін жетілдірудеміз. Мектептің 52 маманының өз әлеуетін көтеруге ынталы топ 50%.

Мектептің әлеуетін көтеруде новаторлық топтар 7% -17% құрайды.

Мектептің тәжірибелі мамандары мен жақсы оқитын оқушылар жаңа мектептерге ауысуы пайыздық өсуімізге әсер етуде.

Мектептің пән мамандарының 20-30% - ы Блум таксономиясының төңкерілген әдісімен жұмыс жасайды.

Блум таксономиясы бойынша жоғарғы деңгей коммуникативтік, құзыреттілік, сыни ойлаушылық, өзін-өзі бағалауды жетілдіруді қажет етеді.

Үштік одақтың, мұғалім-оқушы-ата-ана байланысы бойынша жұмыстануды қажет етеді.

Мектептің психологиялық қызметінде жас мамандар жұмыстануда, пандемиялық жағдайда әлеуметтік ортамен жұмыстану тәжірибесі аздық етеді.

Мектептің «Ізденіс» жас мамандар мектебі мен «Ұлағат» озық тәжірибе мектебі жақсы жобалық қызмет атқаруда.

Педагогикалық сатус алуда 66 маманнан: зерттеуші – 17, сарапшы -13, модератор -14, санаты жоқтар – 19, оның ішінде -7 жас маман.64, 7% мектеп лицензиясын қорғап отыр.

Кәсіби қоғамдастықта шығармашылық топтар жұмыс жасайды: ЖБМ жетілдіру тобы, оқу мен оқытуда жобалық қызметті дамыту тобы, пәндерді кіріктіре оқыту тобы, бағалау тобы, шығармашылық топтар жұмыстануда.

Мектепте жасыл желек, әлемді тану –өзіңді танудан басталады. Шешендік өнер-өмір құндылығы, жастардың жалынды жігері, мәдениеттану, жобалық жұмыстар жүргізілуде.

  Strengths( күшті жақтары)

- Мектептің кәсіби қоғамдасдығының қызметі жүргізіледі

- Мектеп командасында көшбасшылар тартылған

- Ұстаздар тиімді оқыту идеясын меңгерген

- Біліктілікті арттыру курстарынан басым көбі өткен

- Педагогикалық аттестаттаудан өтіп санатын жүйелі көтеруде

- Мектеп оқушылары мен ұжымында құндылық негізіндегі қарапайымдылық, кешіпейілілік бар

- мектеп жас ұстаздары педагогикалық қызметінде дамуға ынталы, іздемпаз жастар легі өсіп келеді

- Мектеп ғимараты көне болғанмен, оқушы мен оқытушда жылы қарым- қатынас бар

- Мектептің оқыту проблемасын айқындап жұмыстана алады

Weaknesses ( әлсіз жақтары)

- Пән мұғалімдері тапсырмаларға нақты дескрипторы құрып, оқушыларды жұмыстануға бағыттай алмайды

- Оқушылар өзін – өзі ретттеу, метасанасы қалыптаспаған

- Оқытушылар формативті бағалауды өз дәрежесінде жүргізе алмайды

- Оқушылар өздерін өздері бағалай алмайды

- Оқытушылардың әлі туелді деңгейде

- Қарым- қатынас, оқушыларға сенім арту құндылықтары реттелмеген

- Үштік одақпен ортақ құндылыққа жұмыстанбайды, байланыс аздық етеді

 

Opportunities( мүмкіндіктер)

- Мектеп миссиясын анықтап, ортақ құндылықтар бойынша жұмыстану

- Оқытушылардың сабақты зерттеу-LS және іс – әрекетті зерттеу –AR қызметін жүргізуге ынталандыру

- Оқытушылардың педагогикалық әлеуетін дамыту қызметін жетілдірудің тетіктерін айқындау

- Білім олқылықтарымен жетілдірумен жұмысты оңтайлату

- «Оқушы үні» жобасын жаңғырту

- Құндылыққа негізделген үштік одақ жұмысын жаңғырту,құндылыққа негізделген ұлттық намысқа, мінезге жұмыстану

- Мектепке инновациялық негіздегі оқыту әдіс- тәсілдерін, жобалық қызметтері енгізу

- Бағалауға арналған тапсырманы әзірлеу және сараптауда бірлесіп жұмыстану

Threats ( қауіптер)

- оқушылардың функционалды қалыптасуы оқу дағдыларын меңгере алмауынан қиындай береді

-Метесанасы қалыптаспаған оқушының кең ауқымды білім алуына үлкен кедергілер туындайды

- Оқушылар дер кезінде қатесін түзетіп үйренбесе мемлекеттік стандарт орындалмайды

- Өзін – өзі бағалай алмаған өмірлік мақсат қоя алмайды

- Оқушыларға құндылыққа бағдарланған білім жоқ болса, барлық іс- әрекеттің нәтижесі болмайды

- Үштік одақ ортақ құндылыққа, ортақ мүддеге жұмыстанбаса әркеттің бәрі илюзиямен қалады

Сапалық сандық құрам 01.10.2023 ж

пәндер

Сабақберетінмұғалімдер саны

Білімі

санаты

жоғары

Арн.орта

Зерттеуш

жоғары

сарапшыБірінші

 

модератор

Педагог

санат

сыз

1

Бастауыш класс

  13

13

-

6

4

2

1

2

Қазақ тілі

6

6

-

1

2

1

2

3

Орыс тілі

5

5

-

2

-

1

2

4

Ағылшын тілі

  6

  6

-

-

-

1

5

5

Тарих

5

5

-

2

1

-

2

6

құқық

1

1

 

1

 

 

 

7

Биология

3

3

-

-

-

-

3

8

Химия

2

2

-

-

1

-

1

 

9

География

2

2

-

1

 

-

1

10

Математика

5

5

-

-

1

2

2

11

информатики

2

2

 

-

-

-

2

12

Физика

2

2

-

-

-

-

2

 

 

52

52

 

13

9

7

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Еңбек

1

1

-

1

-

-

-

14

Денетәрбиесі

5

5

-

-

1

2

2

15

Бейнелеу

1

1

-

-

-

-

1

16

музыка

1

1

-

1

-

-

-

17

АӘД

1

1

 

1

 

 

 

18

психолог

2

2

-

-

-

-

2

19

логопед

1

1

 

 

 

 

1

20

Соц педагог

1

1

-

-

 

-

1

21

тәлімгер

1

1

 

 

 

 

1

22

кітапханашы

1

1

 

 

 

 

1

 

 

15

15

 

3

1

  2

9

 

 

  67

67

 

16

10

  9

32

jañalyqtar